Особливості стратегій маркетингу на ринку послуг |
Зміст 1. Природа та основні характеристики послуг 2. Специфічні особливості маркетингу обраної сфери 3. Характеристика на відмінні риси комплексу маркетингу сфери послуг 4. Особливості стратегій маркетингу на ринку послуг 5. Конкуренція та комунікації у сфері маркетингу послуг СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 34 Реферати з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |