Формування умінь розв’язувати задачі в умовах забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ЛАНОК ОСВІТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ 1.1. Наукові підходи до проблеми забезпечення наступності дитячого садка і школи у навчанні дітей математики 1.2. Вікові особливості дітей шести-семилітнього віку 1.3. Стан реалізації наступності у формування вмінь розв’язувати задачі у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ 2.1. Зміст підготовчої роботи до формування поняття “задача” 2.2. Ознайомлення першокласників з поняттям “задача” 2.3. Формування вміння розв’язувати прості задачі у контексті проблеми дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ В УМОВАХ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ 3.1. Діагностика стану сформованості інтелектуального розвитку першокласника 3.2. Розвивальна програма розвитку інтелектуальних здібностей учнів в процесі формування умінь розв’язувати задачі 3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 139 Дипломні роботи з Методики викладання математики |
< Попередня |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |