Формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі художньо-мовленнєвої діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Поняття “художньо-мовленнєвої діяльності” у лінгводидактичній літературі 1.2. Форми, методи організації художньо-мовленнєвої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку 1.3. Зміст та завдання формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку Висновок до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Виявлення рівнів сформованості лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку 2.2. Зміст форм і методів формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку у процесі художньо-мовленнєвої діяльності 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновок до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 120 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |