top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування емоційно-образної виразності мови на уроках читання

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах

1.2. Вікова характеристика розвитку мовлення молодших школярів

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ОБРАЗНОЇ ВИРАЗНОСТІ МОВИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

2.1. Особливості опрацювання логіко-емоційної партитури навчального тексту для роботи над емоційно-образною виразністю мови молодших школярів

2.2. Використання елементів риторики на уроках читання в початковій школі у контексті проблеми дослідження

2.3. Формування емоційно-образної виразності мови школярів під час вивчення ліричних творів на уроках читання в початкових класах

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 54

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025