Формування емоційно-образної виразності мови на уроках читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікова характеристика розвитку мовлення молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ОБРАЗНОЇ ВИРАЗНОСТІ МОВИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ 2.1. Особливості опрацювання логіко-емоційної партитури навчального тексту для роботи над емоційно-образною виразністю мови молодших школярів 2.2. Використання елементів риторики на уроках читання в початковій школі у контексті проблеми дослідження 2.3. Формування емоційно-образної виразності мови школярів під час вивчення ліричних творів на уроках читання в початкових класах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|