top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розвиток дрібної моторики рук у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивних ігор

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах

1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих

РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК У ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КОНСТРУКТИВНИХ ІГОР

2.1. Ігрова діяльність як засіб подолання вад мовлення

2.2. Особливості використання ігрової діяльності у процесі корекції мовлення дітей дошкільного віку

2.3. Розвиток дрібної моторики рук дошкільників з мовленнєвими порушеннями засобами конструктивно-будівельних ігор

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 50

Курсові роботи з Логопедії

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025