top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Психолого-педагогічні умови формування позитивної мотивації до логопедичних занять у дітей-логопатів

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ

1.1. Становлення основ корекційно-виховної роботи: історичний аспект

1.2. Актуальні питання організації в Україні логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення

РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ У ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ

2.1. Основні форми логопедичного впливу у контексті проблеми дослідження

2.2. Особливості застосування різних видів ігор у логопедичній роботі з дітьми з вадами мовлення

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 57

Курсові роботи з Логопедії

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025