Психолого-педагогічні умови формування позитивної мотивації до логопедичних занять у дітей-логопатів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ 1.1. Становлення основ корекційно-виховної роботи: історичний аспект 1.2. Актуальні питання організації в Україні логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТЬ У ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ 2.1. Основні форми логопедичного впливу у контексті проблеми дослідження 2.2. Особливості застосування різних видів ігор у логопедичній роботі з дітьми з вадами мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|