Музично-ритмічні засоби як умова ефективного усунення порушень голосу у дітей з ринолалією |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих 1.3. Формування мовленнєвої компетентності дітей з ринолалією РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНО-РИТМІЧНИХ ЗАСОБІВ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ГОЛОСУ У ДІТЕЙ З РИНОЛАЛІЄЮ 2.1. Основні поняття логоритміки як методики навчання, виховання і корекції порушень мовлення в дітей 2.2. Напрями і зміст логоритмічної роботи з дітьми 2.3. Методика проведення логоритмічних занять із дітьми 2.4. Методика розвитку ритмічних здібностей у дітей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|