Використання ігор-драматизацій в роботі з дітьми з порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Особливості мовленнєвого розвитку дітей – логопатів 1.2. Ігрова діяльність як засіб подолання вад мовлення РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ ІГОР-ДРАМАТИЗАЦІЙ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ 2.1. Діагностика наявного рівня просодичної сторони мовлення дітей-логопатів 2.2. Технологія корекції просодичної сторони мовлення дошкільників засобами ігор-драматизацій 2.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|