Розвиток логічного мислення у дітей з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема спеціальної освіти дошкільників з обмеженими можливостями здоров’я у різноманітних наукових підходах 1.2. Особливості навчального процесу дітей з особливими потребами РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Авторська методика розвитку логічного мислення засобами використання прийомів ейдетики 2.2. Методичні рекомендації у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|