Проблема дослідження дітей з інтелектуальним недорозвиненням |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІ 1.1. Наукові підходи до проблеми розумової відсталості 1.2. Класифікація розумової відсталості РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ 2.1. Аналіз вивчення громадської думки щодо статусу розумово відсталих дітей у суспільстві 2.2. Дослідження рис характеру розумово відсталих дітей 2.3. Діагностика проєктивної діяльності дітей з розумовою недостатністю ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|