Корекційна спрямованість навчання та виховання учнів з психофізичними вадами |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи корекційної спрямованості навчання і виховання учнів з психофізичними вадами 1.1. Історичний розвиток понять “корекційне навчання” і “корекційне виховання” 1.2. Проблема розвитку корекційного навчання і виховання у спеціальній педагогічній літературі 1.3. Специфіка організації корекційного напряму педагогічної і виховної роботи для учнів початкових класів Розділ 2. Система забезпечення корекційної спрямованості навчання і виховання учнів у початковій школі 2.1. Корекція розвитку дітей з психофізичними вадами в умовах спеціального навчання та виховання 2.1.1. Методи та способи корекційного навчання і виховання учнів з психофізичними вадами 2.1.2. Зміст корекційної програми соціально-психологічної реабілітації учнів в школі 2.1.3. Корекційна спрямованість виховних заходів в початковій школі 2.2. Ефективність корекційно-навчальної та корекційно-виховної роботи з молодшими школярами Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|