top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Значення спадщини Л.С.Виготського для сучасних потреб спеціальної психокорекційної допомоги дітям з інтелектуальними порушеннями

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості у різноманітних наукових підходах

1.2. Характеристика ступенів розумової відсталості

РОЗДІЛ ІІ. ЗНАЧЕННЯ СПАДЩИНИ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ СУЧАСНИХ ПОТРЕБ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

2.1. Зміст та методи корекційної роботи з дітьми з розумовою відсталістю

2.2. Л.С.Виготський про розвиток розумово відсталих дітей

2.3. Внесок Льва Семеновича Виготського у процес корекції і розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість сторінок - 48

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025