Значення спадщини Л.С.Виготського для сучасних потреб спеціальної психокорекційної допомоги дітям з інтелектуальними порушеннями |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика ступенів розумової відсталості РОЗДІЛ ІІ. ЗНАЧЕННЯ СПАДЩИНИ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ СУЧАСНИХ ПОТРЕБ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 2.1. Зміст та методи корекційної роботи з дітьми з розумовою відсталістю 2.2. Л.С.Виготський про розвиток розумово відсталих дітей 2.3. Внесок Льва Семеновича Виготського у процес корекції і розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|