Ефективність використання інтерактивних методів у процесі навчання математики у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ 1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості 1.2. Вплив математики на корекцію й розвиток учнів допоміжної школи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ 2.1. Авторська методика навчання математики дітей з вадами інтелекту на засадах інтеракції 2.2. Методичні рекомендації щодо впровадження інтерактивного підходу на уроках математики у спеціальній школі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|