top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Ефективність використання інтерактивних методів у процесі навчання математики у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ

1.1. Визначення та класифікація розумової відсталості

1.2. Вплив математики на корекцію й розвиток учнів допоміжної школи

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ

2.1. Авторська методика навчання математики дітей з вадами інтелекту на засадах інтеракції

2.2. Методичні рекомендації щодо впровадження інтерактивного підходу на уроках математики у спеціальній школі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 51

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025