Соціально-педагогічний супровід дітей, що залишились без опіки батьків |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ, ЩО ЗАЛИШИЛИСЬ БЕЗ БАТЬКІВСЬКОЇ ОПІКИ 1.1. Вітчизняний досвід вирішення проблем утримання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування 1.2. Напрямки діяльності соціального педагога в умовах школи-інтернату РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ, ЩО ЗАЛИШИЛИСЬ БЕЗ ОПІКИ БАТЬКІВ 2.1. Валеологічна діяльність соціального педагога як один із напрямів роботи в школі-інтернаті для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування 2.2. Соціально-педагогічні методи формування здорового способу життя школярів 2.2.1. Результати емпіричного дослідження рівня сформованості здорового способу дітей молодшого шкільного віку 2.2.2. Соціально-педагогічна технологія формування здорового способу життя дітей ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |