top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Організація та управління рекламною діяльністю підприємства на прикладі Одеської філії ПАТ «Укртелеком»

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Економічна сутність маркетингової діяльності

1.2. Особливості управління рекламної діяльністю в Україні

1.3. Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОДЕСЬКОЇ ФІЛІЇ ПАТ ”УКРТЕЛЕКОМ”

2.1. Загальна характеристика діяльності Одеської філії ПАТ “Укртелеком”

2.2. Оцінка фінансового стану Одеської філії ПАТ “Укртелеком”

2.3. Моніторинг рекламно-комунікаційних послуг на території Одеської області

Висновки до другого розділу

РОЗДІЛ III. УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В ПАТ ”УКРТЕЛЕКОМ”

3.1. Оцінка ефективності рекламної діяльності ПАТ “Укртелеком” на українському та міжнародному ринках

3.2. Проблеми управління рекламною діяльністю в компаніях телекомунікаційної галузі

3.3. Напрями удосконалення системи управління рекламною діяльністю ПАТ “Укртелеком”

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 77

Курсові роботи з Економічних наук

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025