Організація та управління рекламною діяльністю підприємства на прикладі Одеської філії ПАТ «Укртелеком» |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність маркетингової діяльності 1.2. Особливості управління рекламної діяльністю в Україні 1.3. Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України Висновки до першого розділу РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОДЕСЬКОЇ ФІЛІЇ ПАТ ”УКРТЕЛЕКОМ” 2.1. Загальна характеристика діяльності Одеської філії ПАТ “Укртелеком” 2.2. Оцінка фінансового стану Одеської філії ПАТ “Укртелеком” 2.3. Моніторинг рекламно-комунікаційних послуг на території Одеської області Висновки до другого розділу РОЗДІЛ III. УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В ПАТ ”УКРТЕЛЕКОМ” 3.1. Оцінка ефективності рекламної діяльності ПАТ “Укртелеком” на українському та міжнародному ринках 3.2. Проблеми управління рекламною діяльністю в компаніях телекомунікаційної галузі 3.3. Напрями удосконалення системи управління рекламною діяльністю ПАТ “Укртелеком” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 77 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|