Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках англійської мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Проблема особистісно-орієнтованого навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 2.1. Авторська методика навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в умовах особистісно-орієнтованого підходу 2.2. Методичні рекомендації з проблеми реалізації особистісно-орієнтованого підходу на уроках англійської мови ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |