Використання скоромовок як засобу удосконалення орфоепічних навичок школярів старшого етапу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ 1.1. Суть і характеристика усного мовлення 1.1.1. Діалогічне мовлення 1.1.2. Монологічне мовлення 1.2. Психолого-лінгвістичні особливості навчання усного спілкування в старшій школі 1.3. Вікові та психологічні особливості учнів старшої школи РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СКОРОМОВОК ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРФОЕПІЧНИХ НАВИЧОК ШКОЛЯРІВ СТАРШОГО ЕТАПУ 2.1. Доцільність використання англомовного фольклору, як засобу удосконалення орфоепічних навичок школярів 2.2. Комплекс вправ, спрямований на удосконалення орфоепічних навичок з використанням англомовного фольклору ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |