Розробка стратегії маркетингу певного підприємства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність і зміст поняття “маркетингова стратегія” у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні категорії стратегічного маркетингу 1.3. Різновиди маркетингових стратегій та їх характеристика РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ “ВіЕйБі Банк” 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПАТ “ВіЕйБі Банк” 2.2. Аналіз конкурентного середовища ПАТ “ВіЕйБі Банк” РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У СФЕРІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 3.1. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківської діяльністю 3.2. Аналіз ефективності впровадження нової стратегії банківського маркетингу на діяльність ПАТ “ВіЕйБі Банк” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Менеджменту |
< Попередня | Наступна > |
---|