Теоретико-методологічні основи вивчення додавання та віднімання цілих невід’ємних чисел в межах 100 |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики 1.3. Аналіз програми з математики для початкових класів РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ДОДАВАННЯ В МЕЖАХ 100 2.1. Усне додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток 2.2. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 2.3. Усне додавання з переходом через десяток 2.4. Усне віднімання з переходом через десяток ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |