Методика розв’язування типових математичних задач в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні засади проблеми навчання учнів розв’язування задач у початковому курсі математики 1.1. Мета та завдання вивчення початкового курсу математики 1.2. Психологічні основи навчання математики 1.3. Аналіз системи математичних задач, вміщених у підручниках 1-4 класів РОЗДІЛ ІІ. Методика навчання розв’язування типових задач на уроках математики в початковій школі 2.1. Формування у молодших школярів навичок розв’язувати типові задачі 2.2. Прийоми графічного моделювання при навчанні розв’язування типових задач на рух на уроках математики в початковій школі 2.2.1. Підвищення рівня обізнаності молодших школярів з рухом тіл та його математичними характеристиками 2.2.2. Особливості формування в учнів початкових класів уміння розв’язувати типові задачі на рух у контексті проблеми дослідження 2.3. Експериментальна дослідження рівня розвитку умінь розв’язувати задачі учнями молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |