Дидактичні вимоги до системи тренувальних вправ з математики |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема використання інноваційних форм і методів в початковій школі у різноманітних наукових підходах 1.2. Особливості застосування інноваційного підходу у навчальному процесі початкової школи РОЗДІЛ ІІ. ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО СИСТЕМИ ТРЕНУВАЛЬНИХ ВПРАВ З МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика розвитку математичної компетентності учнів засобами тренувальних вправ 2.2. Прийоми графічного моделювання при навчанні розв’язування задач на рух за допомогою тренувальних вправ на уроках математики в початковій школі 2.2.1. Підвищення рівня обізнаності молодших школярів з рухом тіл та його математичними характеристиками за допомогою тренувальних вправ і простих задач 2.2.2. Особливості формування в учнів початкових класів уміння розв’язувати задачі на рух у контексті проблеми дослідження РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 3.2. Перспективний досвід удосконалення навчально-виховного процесу 3.2. Методика та результати дослідження ефективності використання тренувальних вправ з математики у контексті проблеми розвитку пізнавальних інтересів учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |