Робота з учнями з порушенням зору |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО СТРУКТУРУВАННЯ І ДОБОРУ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ РОЗДІЛ ІІ. МОДЕЛЬ ОРІЄНТОВНОЇ КОРЕКЦІЙНО – КОМПЕНСАТОРНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ З ГЛИБОКИМ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ 2.1. Перцептивна, пізнавальна та мовленнєва активність дітей з порушенням зору 2.2. Сенсорна база. Мовленнєва діяльність 2.3. Складні форми пізнавальної діяльності, основні психічні процеси 2.4. Особистісна сфера (соціально – психологічна і соціально – трудова реабілітація) ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА Загальна кількість сторінок - 14 Реферати з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |