Формування пізнавальної активності дошкільників в процесі ознайомлення з природою |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ 1.1. Проблема ознайомлення дітей дошкільного віку з природою у різноманітних наукових підходах 1.2. Методи ознайомлення дошкільників з природою РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 2.1. Система дидактичних ігор як ігрової технології закріплення знань дітей дошкільного віку про природу 2.2. Методика удосконалення формування знань про природу у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор 2.2.1. Визначення наявного рівня розвитку знань про природу у дітей старшого дошкільного віку 2.2.2. Експериментальна технологія удосконалення роботи з формування у дошкільників знань про природу засобами дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |