Формування навичок виразного мовлення дітей дошкільного віку в процесі сприймання художніх творів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку виразності мовлення дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ 2.1. Взаємодія ЗДО та батьків як необхідний чинник мовленнєвого розвитку дошкільників з використанням художніх творів для дітей 2.2. Розвиток уяви дошкільника засобами художнього слова (в ході ознайомлення з творами Лесі Українки) 2.3. Сучасні аспекти розвитку мовлення та мислення дошкільників засобами художнього слова крізь призму застосування кращого досвіду відомих педагогів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |