Формування мотиваційної готовності до навчання у школі засобами сюжетно-рольової гри |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ 1.1. Проблема підготовки дітей до навчання в школі у різноманітних наукових підходах 1.2. Готовність дитини до шкільного навчання: компоненти та критерії РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 2.1. Організація та проведення сюжетно-рольової гри як ефективного засобу соціалізації дітей дошкільного віку 2.2. Особливості організації сюжетно-рольової гри у контексті проблеми засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку 2.3. Формування у старших дошкільників адекватних статево-рольових уявлень засобами сюжетно-рольової гри 2.4. Експериментальне дослідження мотиваційної готовності дитини до навчання в школі 2.4.1. Опис методик дослідження 2.4.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 74 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |