Театрально-ігрова діяльність як засіб виразності мовлення дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку виразності мовлення дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ДРАМАТИЗАЦІЇ ТА ІНСЦЕНУВАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ 2.1. Специфіка засвоєння виразного мовлення на етапі дошкільного дитинства 2.2. Ефективні методи та прийоми розвитку виразності мовлення дошкільників в процесі інсценування 2.3. Експериментальне дослідження рівня розвитку мовлення старших дошкільників 2.3.1. Методи та методики дослідження 2.3.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |