Розвиток самосвідомості дитини дошкільного віку на засадах інтеграційних технологій |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ 1.1. Проблема розвитку самосвідомості і самооцінки дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку самосвідомості і самооцінки дошкільника 1.3. Інтегровані заняття – як засіб розвитку особистості дошкільника РОЗДІЛ ІІ. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА УМОВ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Дослідження рівня сформованості “Я-концепції” дошкільника 2.2. Моделювання процесу формування позитивної “Я-концепції” старшого дошкільника засобами побудови освітнього процесу на інтеграційних засадах 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 84 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |