Наочність у навчальному процесу, її роль у підвищенні якості умінь учнів початкових класів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ 1.1. Історіографічний аналіз використання наочності в навчально-виховному процесі 1.2. Психологічні особливості використання наочних засобів навчання у різноманітних наукових підходах РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 2.1. Методика використання звукової наочності на уроках української мови в початкових класах 2.1.1. Особливості застосування звукової наочності на уроках 2.1.2. Стратегія комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання на уроках української мови 2.2. Застосування наочності на уроках музичного мистецтва 2.2.1. Використання мультимедійних технологій на уроках музики в початковій школі як ефективний засіб музичного розвитку учнів 2.2.2. Про використання музично-дидактичних посібників для музичного розвитку молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |