Методика дослідів та практичних робіт в галузі "Я і Україна" в 3-4 класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Основні завдання дослідницького методу навчання як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Значення дослідницької діяльності у контексті проблеми розвитку творчої особистості учнів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДІВ ТА ПРАКТИЧНИХ РОБІТ В ГАЛУЗІ “Я І УКРАЇНА” В 3-4 КЛАСАХ 2.1. Проведення дослідів і організація спостережень у куточку живої природи 2.2. Науково-дослідна робота на пришкільній навчально-дослідній земельній ділянці 2.2.1. Вимоги до навчально-дослідної земельної ділянки 2.2.2. Зміст і організація роботи учнів на навчально-дослідній земельній ділянці 2.2.3. Ефективні умови та методи організації дослідницької роботи учнів на навчально-дослідній ділянці 2.2.4. Фенологічні спостереження в природі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |