Інтегровані заняття у ЗДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Проблема інтегрованого навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Виховні особистісно-розвивальні можливості інтегрованого навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ У ДИТЯЧОМУ САДКУ 2.1. Інтегровані заняття – як засіб розвитку особистості дошкільника 2.2. Прийоми інтеграції зображувальної діяльності в контексті розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку 2.2.1. Особливості розвитку образотворчих здібностей дітей дошкільного віку засобами інтегрованої діяльності 2.2.2. Педагогічні умови розвитку у старших дошкільників образотворчої активності в просторі художніх матеріалів та технік 2.2.3. Інтегрована система розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами поступового включення у зображувальну діяльність ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |