Індивідуально-диференційований підхід до формування математичних уявлень у дітей різновікових груп |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ В ЗДО 1.1. Проблема індивідуально-диференційованого підходу до дітей дошкільного віку у різноманітних наукових дослідженнях 1.2. Психолого - педагогічні чинники диференціації навчання математики дітей дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РІЗНОВІКОВИХ ГРУП 2.1. Формування логіко-математичних здібностей у дошкільників в процесі використання сюжетно-дидактичних ігор з математичним змістом та елементів народної педагогіки 2.2. Особливості просторової орієнтації дітей дошкільного віку на різних вікових етапах та методика її формування 2.2.1. Особливості сприйняття простору дітьми 2-3 років 2.2.2. Орієнтування в просторі у дітей четвертого року життя 2.2.3. Вікові особливості орієнтування у просторі у дітей п’ятого року життя 2.2.4. Формування уявлень про простір у дітей старшого дошкільного віку 2.3. Методика ознайомлення дітей з формою і часовим відношенням у різновіковій групі дитячого садка ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |