top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow ФЕМУ arrow Індивідуально-диференційований підхід до формування математичних уявлень у дітей різновікових груп
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Індивідуально-диференційований підхід до формування математичних уявлень у дітей різновікових груп

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ В ЗДО

1.1. Проблема індивідуально-диференційованого підходу до дітей дошкільного віку у різноманітних наукових дослідженнях

1.2. Психолого - педагогічні чинники диференціації навчання математики дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РІЗНОВІКОВИХ ГРУП

2.1. Формування логіко-математичних здібностей у дошкільників в процесі використання сюжетно-дидактичних ігор з математичним змістом та елементів народної педагогіки

2.2. Особливості просторової орієнтації дітей дошкільного віку на різних вікових етапах та методика її формування

2.2.1. Особливості сприйняття простору дітьми 2-3 років

2.2.2. Орієнтування в просторі у дітей четвертого року життя

2.2.3. Вікові особливості орієнтування у просторі у дітей п’ятого року життя

2.2.4. Формування уявлень про простір у дітей старшого дошкільного віку

2.3. Методика ознайомлення дітей з формою і часовим відношенням у різновіковій групі дитячого садка

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 65

Курсові роботи з ФЕМУ

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024