Засвоєння формул мовленнєвого етикету дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Проблема мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку 1.3. Чинники та критерії комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ ЗАСВОЄННЯ ФОРМУЛ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ ДОШКІЛЬНИКАМИ 2.1. Методи та прийоми навчання дітей розповіді у контексті проблеми дослідження 2.2. Розвиток комунікабельності у дітей дошкільного засобами дидактичних ігор 2.3. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення у старших дошкільників ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |