Дидактична гра як засіб формування сенсорної культури у дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Початковий етап у сенсорно-перцептивному розвиткові дитини 1.2. Особливості сенсорно-перцептивного розвитку дитини раннього віку 1.3. Сенсорно-перцептивний розвиток дитини від 3 до 6 р. 1.3.1. Формування сенсорних еталонів у процесі орієнтувальних дій 1.3.2. Розвиток спостереження – цілеспрямованого сприймання РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 2.1. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології 2.2. Специфіка формування сенсорних еталонів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор 2.3. Експериментальне дослідження рівня розвитку сприймання в дошкільному віці 2.3.1. Методи, методика та процедура проведення дослідження 2.3.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 71 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |