Впровадження інновацій у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема використання інноваційних форм і методів в початковій школі у різноманітних наукових підходах 1.2. Значення застосування інноваційних форм і методів у навчальному процесі початкової школи РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Проблемне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів на уроках 2.2. Ефективні шляхи та методи здійснення диференційованого підходу в процесі навчання учнів початкових класів 2.2.1. Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання 2.2.2. Способи диференціювання навчальної роботи молодших школярів на уроках математики 2.3. Методика впровадження комп’ютерно-орієнтованих методик навчання у практику початкової школи в контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 88 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |