Особливості розвитку ігрової діяльності дітей із ТПМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 1.1. Гра, як провідний вид діяльності у період дитинства 1.2. Етапи становлення ігрової діяльності 1.3. ТПМ: поняття, прояви, причини, класифікація 1.4. Специфіка ігрової діяльності дітей із ТПМ РОЗДІЛ ІІ. СТАН СФОРМОВАНОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 2.1. Методика вивчення стану сформованості ігрової діяльності дітей із ТПМ 2.2. Аналіз наявного рівня розвитку самостійності у дітей із ТПМ під час виконання ігрових завдань РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 3.1. Умови розвитку ігрової діяльності 3.2. Шляхи підвищення ефективності корекційно-розвивальної та виховної роботи з формування ігрової діяльності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 122 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |