Самостійна робота на уроках мови та читання як засіб удосконалення розумових здібностей учнів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. РОЛЬ І МІСЦЕ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Історико-педагогічні витоки проблеми організації самостійної роботи учнів 1.2. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи молодших школярів 1.3. Сутність самостійної роботи 1.4. Класифікація методів самостійної роботи учнів початкової школи 1.5. Керівництво самостійної роботою Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 2.1. Дидактичні умови організації самостійної роботи на уроках читання та української мови 2.2. Критерії та показники діагностики рівня готовності молодших школярів до самостійної навчальної діяльності 2.3. Експериментальна програма розвитку освітньо-самостійної роботи молодших школярів 2.4. Методичні рекомендації щодо розвитку у молодших школярів активності, ініціативи та самостійності на уроках української мови та читання Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 136 Дипломні роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |