Ігрові технології як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках мови та читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема використання ігрових технологій у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність ігрових технологій 1.3. Вікові особливості ігрової діяльності у молодшому шкільному віці 1.4. Особливості впровадження ігрових технологій на уроках мови й читання Висновки до розділу І РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС УРОКІВ МОВИ ТА ЧИТАННЯ 2.1. Стан проблеми використання ігрових технологій в масовому педагогічному досвіді 2.2. Педагогічні умови ефективного впровадження ігрових технологій на уроках мови й читання в початковій школі 2.3. Результати експериментального дослідження Висновки до розділу ІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 127 Дипломні роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |