Формування навичок співацького інтонування в учнів початкової школи на основі координації слуху і голосу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СПІВАЦЬКОГО ІНТОНУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ КООРДИНАЦІЇ СЛУХУ І ГОЛОСУ 1.1. Інтонація як методологічна основа співацького навчання і виховання 1.2. Формування співацьких навичок, як музично-педагогічна проблема 1.2.1. Фізіологічні зміни в організмі дитини молодшого шкільного віку та їх вплив на формування вокальної функції 1.2.2. Психолого-педагогічні особливості вокального розвитку дитини молодшого шкільного віку 1.2.3. Особливості навчання вокально-інтонаційних навичок 1.3. Координація слуху і голосу – важливий елемент музичного розвитку особистості Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Діагностика рівня сформованості співацьких навичок 2.2. Педагогічні умови підвищення ефективності формування навичок співацького інтонування на основі координації слуху і голосу учнів початкової школи 2.3. Експериментальна перевірка запроваджених педагогічних умов підвищення ефективності навичок інтонування Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 103 Дипломні роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |