Сюжетно-рольова гра як засіб формування самооцінки дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА 1.1. Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 1.2. Вікові особливості розвитку самосвідомості та самооцінки дошкільника РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 2.1. Організація та проведення сюжетно-рольової гри як ефективного засобу соціалізації дітей дошкільного віку 2.2. Формування у старших дошкільників адекватних статево-рольових уявлень та самооцінки засобами сюжетно-рольової гри РОЗДІЛ ІІІ. МОДЕЛЮВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА УМОВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ “Я-КОНЦЕПЦІЇ” СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 3.1. Дослідження рівня сформованості “Я-концепції” дошкільника 3.2. Технологія формування позитивної самооцінки старшого дошкільника засобами сюжетно-рольової гри 3.3. Аналіз результатів експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 100 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |