Активізація чинників професійного самовизначення старшокласників |
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження професійного самовизначення старшокласників
1.1. Дослідження проблеми професійного самовизначення молоді в історії педагогічної думки
1.2. Методологічні засади дослідження професійного самовизначення старшокласників
Висновки до першого розділу
Розділ 2. Форми професійного самовизначення старшокласниківта їх ефективність
2.1. Особливості професійного самовизначення як одніє їз форм самовизначення людини
2.2. Головні чинники професійного самовизначення учнів
2.3. Стан і ефективність існуючої системи профорієнтаційної роботи серед шкільної молоді
Висновки до другого розділу
Розділ 3. Форми, шляхи і методи активізації профорієнтаційної підготовки шкільної молоді
3.1. Форми і методи активізації чинників професійного самовизначення старшокласників
3.2. Експериментальне впровадження нових методик активізації професійного самовизначення учнів старших класів
3.3. Методичні рекомендації з активізації професійної орієнтації старшокласників
Висновки до третього розділу
Загальні висновки
Список використаних джерел
Додатки Загальна кількість сторінок - 157 Дипломні роботи з Психології
|