top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Організація обслуговування учасників конференції

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.1. Проблема формування послуг підприємств ресторанного господарства у різноманітних наукових підходах

1.2. Послуги закладів ресторанного господарства та вимоги до них

1.3. Характеристика методів і форм обслуговування

РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

2.1. Організація обслуговування учасників  конференцій в закладах ресторанного господарства

2.1.1. Класифікація та загальні вимоги до організації ділових, культурних, громадських і спортивних заходів

2.1.2. Обслуговування за місцем проведення ділових, культурних та громадських заходів

2.1.3. Обслуговування учасників заходів сніданками, обідами, вечерями

2.2. Шляхи формування ефективної системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарювання у контексті проблеми зростання їх конкурентоспроможності

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість сторінок - 42

Курсові роботи з Ресторанного обслуговування

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025