Організація обслуговування учасників конференції |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ 1.1. Проблема формування послуг підприємств ресторанного господарства у різноманітних наукових підходах 1.2. Послуги закладів ресторанного господарства та вимоги до них 1.3. Характеристика методів і форм обслуговування РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ 2.1. Організація обслуговування учасників конференцій в закладах ресторанного господарства 2.1.1. Класифікація та загальні вимоги до організації ділових, культурних, громадських і спортивних заходів 2.1.2. Обслуговування за місцем проведення ділових, культурних та громадських заходів 2.1.3. Обслуговування учасників заходів сніданками, обідами, вечерями 2.2. Шляхи формування ефективної системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарювання у контексті проблеми зростання їх конкурентоспроможності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Ресторанного обслуговування |
< Попередня | Наступна > |
---|