Формування і оформлення справ з господарським документообігом |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ГОСПОДАРСЬКИЙ ДОКУМЕНТООБІГ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Поняття про документи. Вимоги до складання документів 1.2. Основні етапи господарського документообігу РОЗДІЛ ІІ. СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ 2.1. Прийом та реєстрація документів 2.2. Контроль за виконанням документів 2.3. Зберігання документів та їх передача до архіву РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ДОКУМЕНТООБІГУ 3.1. Електронний документообіг та його особливості 3.2. Проблеми електронного документообігу та шляхи їх вирішення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Бухгалтерського обліку і аудиту |
< Попередня | Наступна > |
---|