Особливості пропедевтичного курсу інформатики у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Аналіз різноманітних наукових підходів щодо проблемивикладання інформатики в початковій ланці 1.2. Розвивальний потенціал предметної галузі “Інформатика” в початковій школі 1.3. Психолого-педагогічні особливості вивчення інформатики в початковій школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НАВИЧОК ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ ВВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ 2.1. Формування інформаційної культури в початковій школі 2.2. Організація навчання молодших школярів у межах дидактичних ситуацій на уроках інформатики як ефективна умова формування в учнів навичок використання комп’ютерних засобів введення інформації 2.3. Перспективний досвід формування в учнів умінь і навичок використання комп’ютерних засобів введення інформації під час виконання школярами навчальних програм на уроках інформатики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання інформатики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |