Екологічне виховання школярів у процесі вивчення біології у 8-му класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ 1.1. Сучасні психолого-педагогічні підходи до проблеми екологічного виховання школярів 1.2. Завдання, зміст та мета екологічного виховання РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ У 8-МУ КЛАСІ 2.1. Проведення фенологічних спостережень у позаурочній роботі з біології як ефективний засіб екологічного виховання учнів 2.1.1. Особливості організації систематичних фенологічних спостережень 2.1.2. Форма ведення щоденників спостережень 2.1.3. Приклади завдань для фенологічних спостережень 2.2. Формування основ екологічної культури учнів 8-х класів засобами гри 2.3. Організація навчальних центрів польової освіти на базі природних заповідників і національних парків у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 85 Курсові роботи з Методики викладання біології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |