Сучасні підходи до внутрішньої диференціації на уроках історії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема диференціації навчання школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання школярів РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВНУТРІШНЬОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ 2.1. Потенційні можливості чинних нормативних документів (освітнього стандарту, програми), навчально-методичного комплексу для реалізації диференційованого навчання історії 2.2. Впровадження інтерактивних технологій на уроках історії у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Методики викладання історії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |