Формування у молодших школярів комунікативних компетенцій на уроках рідної мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ 1.1. Лінгводидактичні та психологічні основи формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів 1.2. Проблема формування у молодших школярів комунікативних компетенцій у різноманітних наукових підходах РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КОМУНІКАТИВНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ 2.1. Формування початкової комунікативної компетенції з використанням ситуативних завдань на основі тексту в межах компетентнісного підходу 2.2. Розвиток мовленнєвих навичок молодших школярів засобами народознавства 2.3. Системний підхід до формування мовленнєвої компетенції молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|