Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках української мови і літератури |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Проблема особистісно-орієнтованого навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ 2.1. Психолого-педагогічні та методичні умови реалізації особистісно-орієнтованої системи навчання на уроках української мови і літератури 2.2. Особистісно-орієнтоване навчання української мови в старшій школі 2.3. Реалізація інтерактивного навчання на уроках української літератури у контексті особистісно-орієнтованого підходу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |