Поєднання аналізу і синтезу на уроках української мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МИСЛИТЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 1.1. Проблема розвитку мислення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку мислення у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ПОЄДНАННЯ АНАЛІЗУ І СИНТЕЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Особливості врахування індивідуальних особливостей учнів при плануванні й організації самостійної роботи у контексті проблеми дослідження 2.2. Використання проблемних завдань на уроках як ефективна умова поєднання аналізу і синтезу в навчально-виховному процесі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|