top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Поєднання аналізу і синтезу на уроках української мови в початкових класах

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МИСЛИТЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

1.1. Проблема розвитку мислення молодших школярів у різноманітних наукових підходах

1.2. Вікові особливості розвитку  мислення у молодшому шкільному віці

РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ПОЄДНАННЯ АНАЛІЗУ І СИНТЕЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

2.1. Особливості врахування індивідуальних особливостей учнів при плануванні й організації самостійної роботи у контексті проблеми дослідження

2.2. Використання проблемних завдань на уроках як ефективна умова поєднання аналізу і синтезу в навчально-виховному процесі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 63

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025