Методика вивчення однорідних членів речення на уроках української мови в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Проблема викладання синтаксису у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні основи початкового навчання рідної мови РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Категоріальний аналіз поняття речення з однорідними членами 2.2. Ефективні методи та прийоми вивчення однорідних членів речення 2.3. Система завдань для покращення вивчення речень з однорідними членами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|