top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Вироблення правописних навичок молодших школярів засобами звукового та звуко-буквеного аналізу слів

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І.  Формування орфографічної грамотності в молодших школярів як педагогічна проблема

1.1. Проблема вироблення правописних навичок школярів у різноманітних наукових підходах

1.2. Теоретичні заходи формування орфографічної грамотності учнів початкової школи

1.2.1. Типи орфографічних помилок і шляхи їх усунення

1.2.2. Види орфографічних вправ  і вимоги виконання на уроках української мови

РОЗДІЛ ІІ. Шляхи вироблення правописних навичок молодших школярів засобами звукового та звуко-буквеного аналізу слів

2.1.  Експериментальна методика роботи з формування орфографічної грамотності в молодших школярів

2.2. Аналіз ефективності запропонованої методики

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 70

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025